Monday, April 6, 2009

Lendav Laev .

PILT 1.

HUNT : mis me nyyd teeme ?
IVAN : pole 6rna aimugi.
HUNT : mul j2i pall staadionile, tahad jalkat m2ngida ?
IVAN : n6us.
( Hunt ja Ivan longivad statale )
IVAN : pikk tulek oli .
( higi otsaeest pyhkides )
HUNT : t6esti.
IVAN :puhkame veidi, ja siis m2ngime.
( 5 minuti m66dudes )
HUNT : puhatud ?
( r66msal toonil )
IVAN : ja , m2ngime.
HUNTteeme yks yhte, sina v6tad vasaku v2ljakupoole.
( samaajal tulid sinna Aleksei ja Igor )
ALEKSEI : tohime ka m2ngida ?
HUNT : ikka
IVAN : teeme siis nii, et Aleksei ja Igor l2hevad vasakule v2ljakupoolele, ja mina hundiga paremale, n6us ?
ALEKSEI : diil.

PILT 2.

(m2ng hakkas pihta )
HUNT : viga !
ALEKSEI : mis on ?
HUNT : sa niitsid mind !
ALEKSEI : 2ra m6tle totrusi v2lja.
IGOR : see olin mina, vabandust.
HUNT : karistusl66k !
IGOR : ok.
IVAN : mina l66n.
( Ivani pall tabas v2ravat )
IGOR : kurat sind v6taks !
IVAN : jalka m6te ongi v2ravat tabada, ajuk22bik.
HUNT : 6igus , 2ra tule kohe s6imama.
( m2ng l2ks edasi, ivan l6i mitu v2ravat veel, ja nad v6itsid k6ik kolm m2ngu.
Kui Hunt ja Ivan lahkusid tegid Igor ja Aleksei yksyhte. Hundil l2ks k6ht tyhjaks ja ta l2ks kala pyydma, Ivan l2ks aga lonkides j2rve 22rde.



Autor: Janar Mehiste.

No comments:

Post a Comment